Volgers

zaterdag 3 maart 2018

#jarig

Hallo blogmaatjes !

Ik had mij begin dit jaar voorgenomen om meer verjaardagskaartjes te maken. Voor mijn voorraad en voor die van mijn moeder, want die vroeg er ook al naar. Ik denk dat ik goed bezig ben... Hihi !

Vandaag een verjaardagskaartje voor een man/jongen...


Gebruikte MD-materialen : Paperbloc PK9117 Nostalgic Pictures; Cr1226 Craftable Ster; tekststempel CS0987 Felicitaties; letters Col1350 Alfabet; # uit Col1389 Pocket Card & Marks en niet te vergeten mijn hoedje uit Col1413 Collectable: Eline's Snowman.

Ik laat dit kaartje mee doen bij volgende challenges :
Straks kom ik terug met een Bugabookaartje !
 
Groetjes en alvast een fijne zaterdag, Gina

11 opmerkingen:

  1. stoere jongens-/mannenkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty masculine card. Like all pretty elements on it. Thanks for jinng us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt leuk Gina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combinatie van mallen zo. Top gedaan.
    Leuk dat je mee doet met de challenge mannenkaart.
    Groetjes van Judith
    DT MD-Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt lekker stoer.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the papers you have used.
    Perfect for our challenge.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Gina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for joining the Scrapping4fun.
    Hope to see you again in our new challenge as well :-)
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful masculine card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen