Volgers

woensdag 14 juni 2017

Happy Birthday to "ewe" !

Hallo blogmaatjes !

Ik had zo graag gehad dat mijn kaartje op tijd was toegekomen bij mijn blogmaatje, maar helaas...


Gelukkig heeft Hester haar kaartje intussen gekregen. Dus kan ik het hier ook laten zien. Ik las op haar FB dat ze een grappige kaart wel zag zitten, dus dacht ik aan deze leuke schaapjes digi van Bugaboo. Vind het zelf wel een leuke tekst en ben blij dat ik 'm eindelijk eens gebruik! De letters zijn een stans van Marianne Design. In wit uitgestanst en zelf ingekleurd en patchwork van gemaakt.

Dit kaartje laat ik ook mee doen bij volgende challenge :
Happy Birthday to "Ewe" ! Groetjes, Gina

2 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Gina,
    eine sehr persönliche Karte hast du für Nester gestaltet. Sie wird sich darüber sehr freuen. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit verjaardagskaartje voor je blogmaatje Gina...hele leuke en mooi ingekleurde stempeltjes erop...

    groetjes Rosna

    BeantwoordenVerwijderen