Volgers

maandag 27 juni 2016

Klaprozen + Sint-Jacobsvlinder

Hallo allemaal !

Vandaag een dagje verlof genomen en bah ! het regent! Toen ik mijn dagje inplande hadden ze dit nochtans niet voorspeld! Ach ja.. dit is Belgiƫ...

Vandaag een eenvoudig kaartje gemaakt met de klaprozenstempel van Marianne Design. Deze keer heb ik 'm traditioneel in rood ingekleurd met Derwent. Heb me voor de verdere opbouw van de kaart dan ook maar in het rood gehouden.


Je zou zeggen een rode vlinder? Een paar weken geleden zag ik er eentje in onze tuin! Het was de eerste keer dat ik er zo eentje zag, maar als ik het even google, dan komt hij blijkbaar wel regelmatig voor in Nederland en Belgiƫ en de rest van Europa natuurlijk. Het is een Sint-Jacobsvlinder. Uiteraard moest die op de foto!



Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges:

  • Marianne Design Kreadivas - stempel
  • Craft Addiction #6 - bloemen en vlinders

  • Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

    11 opmerkingen:

    1. Mooi kaartje en een mooie vlinder, ook nog nooit gezien...!!!
      Creatieve groetjes, Gaby

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een GAVE kaart Gina....heel erg leuk gedaan met de klaprozen en de vlinders! De echte vlinder is ook prachtig....ik heb er zo een nog nooit gezien....hoe kan het zo groeien!
      Groetjes Diny

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Heel mooi je kaartje met die klaprozen Gina...en ook de foto van die echte vlinder is heel bijzonder...leuk dat je die zomaar kon fotograferen...

      groetjes Rosina

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een leuke kaart, Gina. Ik ben dol op klaprozen!

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Mooi kaartje heb je gemaakt Gina!
      Groetjes Suzan

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Prachtig kaartje Gina. Heel mooi de klaprozen. Een hele aparte vlinder, had hem ook nog niet eerder gezien.
      Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction.
      Gr Anita DT

      BeantwoordenVerwijderen
    7. A beautiful card Gina, such an elegant design.
      Pauline
      x

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Wat een mooie kaart met die klaprozen, je ziet ze steeds meer in bermen en langs slootkanten opduiken. Die vlinder is heel apart Gina, ik had hem ook nog nooit gezien...mooie foto's heb je gemaakt van deze beauty...wauw.
      Lieve groetjes Miranda

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Een heel mooi kaartje en mooie vlinder Gina!
      groetjes, Caroline

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Een mooie kaart, en woww wat een prachtige vlinder heb je gefotografeerd!!
      xx Wilma

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Wat een schitterend kaartje

      Liefs, Ilonka

      BeantwoordenVerwijderen