Volgers

donderdag 2 juni 2016

50 jaar

Hallo allemaal !

Vandaag is mijn schoonbroer jarig en ik heb voor hem deze kaart gemaakt. Ik wou een grote kaart maken en deze is 17 op 23 cm geworden (groter stevig papier had ik niet in mijn voorraad, :) )

De cijfers zijn van mdf en zijn 6 op 10 cm. Had dus wel een reuzekaart nodig - hihi !
Ook de letters "oud" zijn in hout. Die heb ik met gesso wit gemaakt. De cijfers wilde ik naturel houden, voor een vrouw had ik ze misschien wel ingekleurd.

Ik wou er ook een grappige kaart van maken, en denk dat dit bij deze wel gelukt is...

 
Bij deze kaart heb ik ook voor een keertje de binnenkant afgewerkt.

Ik hoop dat hij ze leuk vindt ! Wat vinden jullie ervan ? Groetjes Gina

8 opmerkingen:

  1. Superleuk, vooral de tekst ook!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tolle Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart Gina....leuke tekst erop ...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een echte feestkaart Gina....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart en leuk dat je ook de binnenkant hebt versierd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal vast reuze in de smaak vallen!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine ganz tolle und fröhliche Karte. Sie gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen