Volgers

zondag 25 oktober 2015

Gescheurde randjes

Je zou zeggen, makkelijk! 'Gewoon' wat papiertjes scheuren...
Wel, ik heb toch even over dit 'eenvoudige' kaartje gedaan... :)


Hiermee heb ik het voorbeeld van de Liftchallenge #94 gevolgd.


Vond de voorbeeldjes heel mooi! Zo'n gekleurde rand op een witte achtergrond. Wat vinden jullie van mijn bloemetjes embossing?

Hoi Linette! Ik ben verheugd dat je mijn volger bent geworden! Ik ga binnenkort nog eens met mijn Bestie aan de slag :)

Nog een fijne zondagavond. Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart is het geworden Gina. ik kan wel begrijpen dat je eventjes bezig bent geweest met het scheuren.
    Gave bloemen-embossing hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi embossingpatroontje! En mooi gescheurd!
    Prachtige kaart zo!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gina het is weer een prachtkaartje geworden ... Je gescheurde randjes zijn heel erg mooi, jij hebt ook een mooie kleurencombinatie gemaakt en super mooi op de witte achtergrond !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart is het geworden mooi met de blauwtinten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat ontzettend leuk gedaan Gina....prachtige kleuren combie!
    En de swirl met het mooie twinkoord in de juiste kleur.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart geworden in die blauwtinten, past allemaal perfect bij elkaar.
    Je pinguïns kaartje is ook heel leuk geworden, wat je al niet in de supermarkt kan vinden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel leuke kaart geworden Gina! Ik vind de bloemetjes-embossing heel mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat een pracht kaart Gina en zo leuk de achtergrond ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is je kaartje met de grijs/blauwtinten en de prachtige swirl! Dank je wel voor het meeliften, Gina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gina heel mooie, rustige kaart! Mooi kleurenverloop in de afgescheurde randen en de bloemenembossing is een mooie touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful card, fabulous embossing and such pretty blues.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Misschien duurde het even, maar je resultaat is erg mooi geworden. Embossing is erg mooi, net als de swirl. Mooie lift, dank je wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen