Volgers

maandag 20 juli 2015

Feest!

... bij Nancy! Vandaag is zij jarig! Ik heb haar dit kaartje opgestuurd en ik hoop dat ze het ook tijdig heeft ontvangen!

Nancy is mijn 'blogmaatje' - superleuk! Maar dan is het toch nog moeilijk om een kaartje te kiezen... Een klassiek, neutraal, stijlvol ?,... maar neen!! We gaan voor een vrolijke kaart, want zij lijkt mij ook een lieve en vrolijke dame!


Dit lief klein mannetje zou dus bij haar moeten zijn toegekomen met zijn bundel ballonnetjes! Hoop dat ze het leuk vindt! :)

Groetjes, en nog een hele fijne verjaardag, Nancy!

8 opmerkingen:

  1. Wow, gaaf die zijkanten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gina, net mijn stapeltje verjaardagskaarten open gemaakt en ook jouw lieve kaartje ontvangen. Het is SUPERMOOI! Leuk lief ballondenventje en die mooie geƫmboste & gekleurde zijflappen !!!
    DANKJEWEL hoor!
    liefs, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah ! ik ben zooo blij dat ze is toegekomen! Veel plezier vandaag! Groetjes, Gina

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor Nancy. Daar wordt je gewoon vrolijk van.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke, vrolijke kaart. De zijkanten zijn super, evenals al die ballonnen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig feestkaartje heb je voor Nancy gemaakt !
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, super vrolijke kaart heb je gemaakt voor Nancy Gina! Ze is er heel blij mee lees ik :) Super lief dat je dit voor haar hebt gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a gorgeous card Gina, such a sweet image and fabulous design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen