Volgers

woensdag 3 juni 2015

52 Weeks - Week 22 Challenge

http://52weekstochristmas.blogspot.be/ ... Hiervoor heb ik dit kaartje gemaakt:


De figuur is uitgestanst uit het dessinpapier en dit heb ik met foamtape op de groene achtergrond geplakt zodat die een beetje naar voren komt. Je ziet dit uiteraard niet op de foto. Een techniek die ik waarschijnlijk wel meer ga gebruiken. En... je hebt dubbel plezier... nu kan ik met het uitgestanste kerstboompje nog een kaartje maken :)

Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Gina,

      wat raar dat je ineens bij WTC én bij mij volger-af was...nee, we zijn niet aan elkaar gelinkt. Fijn dat je het gemerkt hebt en dat je weer terugbent...:-).

      Schrale troost...ik heb het ook al eens gehad om de één of andere onverklaarbare reden...

      Verwijderen
  2. Super leuke kerstkaart Gina! En inderdaad nu heb je al een boompje klaar voor de volgende kerstkaart :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details. Toppie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een goed idee en het ziet er ook nog eens super uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kerstkaart Gina,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudig maar heel mooi.
    Groetjes Lil DT 52 weeks to christmas

    BeantwoordenVerwijderen